ماهان سئو ماهان سئو .

ماهان سئو

4 راه براي بهبود وب سايت از طريق UX

UX مخفف User Experience است. كاربر هنگام دسترسي به وب سايت بازخورد يا رفتار خود را نشان مي دهد. عوامل متعددي از طراحي وب سايت تا طراحي تحت تأثير قرار مي گيرد. تجربه كاربر ويژگي هاي كاربران وب سايت يا ساير برنامه هاي شما را بر اساس نحوه استفاده آسان ، راحت و دلپذير تعريف مي كند. با استفاده از UX ، مي توانيد مكان دلخواه تري براي تعامل با كاربران با نظرات آنها ايجاد كنيد. اين به شما كمك مي كند تا اصطكاك بين كاربر و برنامه را كاهش دهيد. اگر كاربران آن را مرتبط بدانند ، شانس بيشتري براي رشد وب سايت شما وجود دارد و محصولات بيشتري فروخته مي شود. هرچه حركت در سايت آسان تر باشد ، ترافيك و نتايج بيشتر خواهد بود.

چرا UX مهم است؟

چرا UX مهم است

وقتي UX خود را بهبود مي بخشيد ، مخاطبان خود را به سمت منبع بهتري راهنمايي مي كنيد. با اين كار ، مشتريان در راه خريد خود با مقاومت كمتري روبرو مي شوند. UX مشتريان را به مشتريان و مشتريان منتهي مي كند. هنگامي كه نامزد به وبلاگ شما علاقه مند شد ، وارد سيستم مي شود و هزينه اي براي آن ايجاد مي شود. مي توانيد با ارائه راهنمايي ، مشاوره ، تخفيف و ابزارهاي رايگان ، پرورش آن مشتري را نسبت به خريد آغاز كنيد. اگر بر سرنخ تمركز نكنيد ، ممكن است علاقه او به محصول شما از بين برود. يك متخصص گفت: "كسب و كارها بايد به شدت تغيير كنند تا ارزش را براي كاربران زودتر ، سريعتر و واضح تر ارائه دهند." فرض كنيد وب سايت شما آنچه را كه كاربر انتظار دارد ارائه نمي دهد ، بنابراين احتمالاً درآمد خود را از دست خواهيد داد. امروزه اعتبار و اعتبار برند يكي از عوامل اصلي است. عدم انتشار توصيفات و ساير شواهد محبوبيت برند مي تواند به شما و برنامه شما آسيب برساند. يك اشتباه مي تواند منجر به نابودي شود. تجربه كاربر ضروري است زيرا بينش و خواسته مشتريان از برنامه شما را نشان مي دهد. عدم تحويل مي تواند براي برند شما فاجعه بار باشد ، بنابراين بايد فعال باشيد و به كوچكترين جزئيات و همچنين رونق بزرگ توجه كنيد.

4 راه براي بهبود وب سايت از طريق UX عبارتند از:

وب سايت از UX هستند

C CTA هاي مختلف:

كمپين بازاريابي هميشه بايد هدفي به خوبي نشان داده شود. بسياري از توسعه دهندگان CTA را در بالاي صفحه قرار مي دهند ، كه باعث گيج شدن مي شود و كاربر نمي داند شما از چه چيزي درخواست مي كنيد. اگر وبلاگ طولاني داريد ، صفحه فرود ، صفحه فروش ، افزودن CTA متناوب مي تواند تبديل را افزايش دهد. كلمات كليدي CTA را با كمك عناصر طراحي وب برجسته كنيد. هميشه سعي كنيد در هنگام ايجاد كلمات كليدي احساس فوريت ايجاد كنيد. در صورت لزوم جزئيات قيمت را اضافه كنيد. با توجه به مشتريان CTA بسازيد. بر سهولت كليك بر روي CTA براي بهبود ترديد كاربران تأكيد كنيد.

optim بهينه سازي تلفن همراه:

بهينه سازي تلفن همراه

تعداد كاربران كوچك روز به روز افزايش مي يابد و آمارها نشان مي دهد كه آنها بهبود خواهند يافت. به همين دليل ، اپراتورهاي وب سايت بايد بهينه سازي محتواي خود را براي همه دستگاه ها ، به ويژه تلفن هاي همراه ، در اولويت قرار دهند. بهينه سازي وب سايت براي استفاده از تلفن همراه مي تواند وب سايت شما را به ميزان قابل توجهي تقويت كند ، كه تنها يكي از مزاياي بهينه سازي تلفن همراه است. همچنين نمايه سازي تلفن همراه اول ، عمل رتبه بندي وب سايت ها بر اساس سازگاري با تلفن همراه ، در پيگيري وب سايت دوستدار تلفن همراه قابل توجه است.

● آن را ساده و توزيع كنيد:

سادگي نهايت رضايت است. اگر فكر مي كنيد نمايش بيش از حد طرح ها و عناصر در وب سايت شما مشتريان بيشتري را به خود جلب مي كند ، متاسفم ، اما در اشتباه هستيد ، زيرا كاملاً برعكس است. هر جزئيات در وب سايت شما بايد داراي چندين قسمت مجزا باشد كه ممكن است كاربران بر روي آنها كليك كنند. مراحلي كه بايد از آنها مراقبت كنيد عبارتند از:

  1. روي CTA ها تمركز كنيد
  2. سعي كنيد مكالمه ايجاد كنيد
  3. زمان بارگذاري را افزايش دهيد
  4. آن را جذاب كنيد
  5. قابل اصلاح

Ne شناسايي نيازهاي طراحي:

شناسايي نيازهاي طراحي

سعي كنيد ابزارهاي ناوبري وب سايت را بهبود بخشيد. هر كاربر مي خواهد بداند دنبال چه چيزي است ، بنابراين به جستجوي نوارهاي جستجو ادامه مي دهد. اين در پشت استفاده مناسب و طراحي نوار جستجوي وب سايت شما نهفته است. كاربران را جستجو كنيد و كلمات كليدي خاصي را جستجو كنيد كه آنها را به مقاله ، اخبار ، تصوير يا محصول موضوعات مرتبط هدايت كند. آنها همچنين در توسعه تجارت الكترونيكي مفيد هستند . همچنان به دنبال طرح هاي ريز در صفحات خود باشيد و آنها را با طرح ها و جلوه هاي مختلف جذاب كنيد. اگر با اقدامات سريع ، رفتار محبت آميز و ابزارهاي مفيد ، مشتريان خود را تحت تأثير قرار ندهيد ، آنها به رقابت مي پردازند.

نتيجه:

به راحتي نمي توان دانست كه كاربران شما از شما چه مي خواهند و انتظار دارند و نيازها ، رفتارها و تصميمات آنها را تشخيص دهيد. اگر همان اولويت ها را اتخاذ كنيد ، UX بيشتر آشكار مي شود. اميدوارم با استفاده از اين روشها براي بهبود تجربه كاربر ، خوشحال كردن مشتريان شما يك تكه كيك شود. اين به شما كمك مي كند تا در مهمترين نكات توسعه وب سايت تجارت الكترونيك برتري پيدا كنيد .


برچسب: طراحي سايت، سئو، ux،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۷:۰۰ توسط:زهرا خالدي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :